Perşembe, Ocak 09, 2014

Ayrılmaz İkili ile Harika Dakikalar

Merhabalar..

Fikri Mühim.. hediyelerle dolu bir yer, çok eğlenceli ve heyecan verici.
Kısa bir süre önce Fikri Mühim bir kampanya başlattı ve ben de o kampanyaya katılmıştım ki sonrasında bir mail aldım ayyy kazanmıştım, çok mutlu hatta musmutlu oldum ki:) hatta maili final sınavıma gitmeden önce görmüştüm o kadar mutlu olmuşum ki o gün sınavına girdiğim dersi AA getirdim=)=)

Ayrılmaz İkili diye bahsettiğimiz tabiki de Nestle Coffee-Mate ve Nescafe Classic kahve.. üstelik zamanlamaları da o kadar iyiydi ki tam uykusuz gecelerimin başladığı final haftasında bu muhteşem kit bana ulaştı.. :)

Teşekkürler Fikri Mühim..

                         http://www.fikrimuhim.com/


                                                İŞTE HARİKA HEDİYE PAKETLERİM;


:)


yaa çok tatlılar, mmm


tanıtıcı broşürlerimiz;


Fikri Mühim Puanlar; bu puanları sayın Fikri Mühim biz katılımcılara vererek hesabımızın Fikri Mühim puanımızı arttıracakmış :)


Fikri Mühim, toplamda 7 fincan Nestle Coffee Mate ile yumuşatılmış kahve içtiğimizde kahve keyfimizin ne kadar farklı bir boyuta ulaştığını görceğimizi ve şaşıracağımızı iddia etmişti. Ben de denedim ve Fikri Mühim'in benim için hazırladığı boş kutucuklara her kahve içtiğimde bi tik attım, ciddiler valla ! :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder